Tjat och gnäll

Mmmmm, just det har jag blivit utsatt för på sistonde. Jag vet mkt väl att det är befogat för jag är en värdelös bloggare.... FÖRLÅT!

Hur som helst så är det synd om mig, för jag är förkyld... jätteförkyld, *snörvel*

Badrumsrenoveringen är nästan färdig och det blir sååå bra, tror bestämt att jag ska ta mig ett bad imorgon.  Apropå bad så var vi och badade i Högdalens badhus förra lördagen, jag, Stephan, Kaylie, Alicia, Frida och Tedde. Vi har ju tänkt att åka och bada med Kaylie ganska länge och nu blev det äntligen av. Vilken succe! Både Kaylie och Alicia tyckte att det var jätteku så idag tog Stephan med sig Kaylie och åkte iväg igen. Eftersom både jag och Alicia redan badar (i snor) fick inte vi följa med. Denna gång gick det ännu bättre, Kaylie som hatar att få vatten i ansiktet/ över huvudet, stog frivilligt under ett vattenfall och sedan i duchen! Helt otroligt, jag tror att vi har hittat vår familjegrej.

Nu är det dax för mig att gå och sova, men jag lovar att blogga mer imorgon ( eller på måndag).
Puss!


Jag vet att Stephan redan bloggat dessa bilder men det kommer nya sånna imorgon också.

Kommentarer
Postat av: Moster Surstrumpa

It´s alive, IT´S ALIVE!!!

2009-03-08 @ 10:12:52
URL: http://thejessa.blogg.se/
Postat av: Moster Surstrumpa

Du LOVADE att blogga mer idag..!!

Kossa...

2009-03-10 @ 00:14:31
URL: http://thejessa.blogg.se/
Postat av: Tjockis

Yeah, jag har varit inne har och kollat under min resa och jo vad jag blidde overaskad i dag! Visst ar Hogdalens barnavdelning grym? Speciellt om man gamnfor med Eriksdal dar det ar en liten pol for de under 10 typ! Hoppas du har kollat in min resedagbok! om inte, AnnnnnnaOsterberg pa resedagboken.se Kram och krya pa dig

2009-03-11 @ 08:45:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0