Syyynd om miiiig! *snörvel*

Japp, idag är det dag 9 som jag är sjuk och det suger rätt hårt kan jag tala om.
Var på vårdcentralen igår och fick lite medicin, om det inte blivit bättre innom 3-4 dagar så ska jag tillbaka och då blir det antagligen antibiotika.  Sackars mig! Det gör ooont, *snyft*.

Annars så har Alicia börjat krypa, eller krypa är kanske att överdriva lite men hon drar sig upp på knä och skjuter ifrån som en liten larv. Ge henne två tre veckor så kryper hon nog på riktigt skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Moster

Hmm, betyder det att du inte tänker köra på tisdag? För jag tänkte nämligen bli bjuden på middag då... =)Jag vill se the larv!!

2009-03-11 @ 14:23:14
URL: http://thejessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0