Söndagkväll

Sitter här i soffan, Kaylie sover i sin säng och Alicia sover bredvid mig i soffan, det är lungt och tyst och jag sluter ögonen några sekunder och bara njuter.


Sådär ja, nu kan jag fortsätta.... Idag har vi varit hos Anita (Stephans mamma om ngn missat det), förstår inte hur fort tiden går, plötsligt har det gått en månad igen utan att vi träffat henne. Helt stört! Hur som helst var det jättetrevligt, hon har lagt ett nytt golv i kök + hall och det var riktigt snyggt. Vi blev ju dessutom bjudna på middag så med andra ord var det en bra dag. =)

Vad har hänt annars då?
JAg har fortfarande ont i halsen/örat och det har gått 2 veckor nu sen jag blev sjuk! Jag vill träna, jag vet att det låter rätt osannolikt för att vara mig men när man inte får så är det klart att man vill. =(

Stephan och KAylie var och badade igen igår, tredje veckan i rad. Förut har hårtvättning på Kaylie inneburit en hysteriskt skrikande tvååring som försöker klättra ur badkaret och en mkt blöt förälder. Men efter bara tre gånger på badhuset går hon själv in i duschen och gnuggar håret. Helt otroligt! Vi har bestämt oss för att göra badningen till en vana, dock har vi även planer på att åka till "Andys lekhus"?  nån helg framöver, det är ett lekland för barn som ligger i Sickla. Tror att det skulle vara skitskoj för Bönan.

Ska gå och koka kaffe nu, återkommer eventuellt om ett tag.


Kommentarer
Postat av: Moster

Kossan tittar argt på mig nu....

2009-03-17 @ 14:16:59
Postat av: mamma

det vart ett långt "tag"

2009-03-31 @ 14:32:10
Postat av: Moster Surstrumpa

Hallo?? Hallllloooo?!?

Är inte kaffet klart snart...?

2009-05-15 @ 23:40:31
URL: http://thejessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0