Kul med listor, snodde denna från Linnea...

  • Vilken svordom använder du mest? Helvetes jävla skit!  Eller en av dem för sig..... eller Fan... (svär nog för mkt tror jag)
  • Äger du en iPod? Japp, tack Stephan! Den är ljusblå och jättefin.  (Nano)
  • Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.30
  • Hur många resväskor äger du? En, typ kabinväska som jag köpte inför Equipment kursen...
  • Använder du flip-flops? Nä inte gärna, gillar inte tråden mellan tårna..
  • Varifrån handlar du helst matvaror? Vi veckohandlar så det blir oftast City Gross eller nya Coop Forum, gillar inte våran "när affär" som är svindyr och inte har någonting (och gammalt lösviksgodis) BUUU!
  • Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Mmm, men sen efteråt älskar jag att titta på mig själv.. ;-) 
  • Vilken var den senaste filmen du såg? Hmm, Kill Bill2 eller Mamma Mia om man räknar på Bio.
  • Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän? Min barnfamilj, så klart.
  • Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa för hela familjen.
  • Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Eeeh, en Nalle Puh-sago CD (Kaylie har familjens enda CD spelare) 
  • Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Hmmm, favoritlåten är iaf  "with every heartbeat" (Robyn och Kleerup), perfekt promenad låt...
  • Vad åt du till middag senast? Soppa och pannkaka
  • Använder du huvtröjor? Japp! Myyysigt. 
  • Kan du vissla? Johanna, ja visst kan jag det... *vissel* 
  • Vem var den senaste som ringde dig? Empa
  • Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält? Det värsta dom har, blir åksjuk så ska jag åka, så ska jag faan åka värstingen.. =) Men inget som är monotont, ex vikingaskeppet... HATA!
  • Vilket riktnummer befinner du dig i? 08
  • Är du blyg inför det motsatta könet? Nej, inte mer än för mitt eget.
  • Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen, har minne som en guldfisk 
  • Äger du några band-t-shirts? Knappast, inte riktigt min stil... 
  • När flög du senast? 2005, hem från Bulgarien faan vad länge sedan...
  • Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6. Fyra vanliga, en tripptrapp och ett rymdskepp
  • Diskar du din egen disk? Om inte Stephan gör det, vi turas om rätt bra.
  • Har du gråtit offentligt? Ofta, har lätt för att skratta, och för att gråta... 
  • Tycker du att killen borde bjuda på första dejten. Nej,inte nödvändigtvis, om han gör det måste det göras på ett bra sätt så det blir gulligt och inte "jag köper dig slemmigt" 
  • Vad har du med dig in på bion? Cola (oftast light eller zero) och massor med godis.
  • Har du dejtat någon av en annan religion? Japp.
  • Vad har du för väder? Snö på marken, kallt, mulet tyvärr så man kan inte se några stjärnor. 
  • Har du en blogg? Ja.... men det tror jag inte att du missat, eller?
  • Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Religion, data, etik,  
  • Gillar du att flyga? Nja, men det är ju ALLTID värt det (sover ju ändå oftast)
  • Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor, tålamod, lojalitet.
  • Vilken är din favorit drink? "Strawberry Daiqiri" (gärna Gondolens), P2 (på vilket sunkhak som helst) 
  • Gillar du din boende-situation? Oh ja, men det kan alltid bli bättre (en egen gräsplätt skulle ju inte skada)
  • Vilken är din mammas hemstad? Stad? Hudiksvall, men hon kommer egentligen från Gränsfors utanför Bergsjö utanför Hudiksvall.... 
  • Din pappas hemstad? Hudiksvall
  • Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Minst 6 men gärna 8 
  • Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej, inte direkt men jag har ändå fullt upp... finns alltid något att göra här hemma... 
  • Vilken är din favoritfrukt? Äpple.
  • Hur gammal blir du nästa födelsedag? Host, host 28 host host! 
  • Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Nej, inte direkt, jag suger på stavning! 
  • Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Kaylie, lite smått 1 miljon ggr per dag, annars... några fjortisar med fyrverkerier.. morr! 
  • Tror du att Gud är man eller kvinna? Tror inte på gud.... 
  • Vad var det senaste du åt? Lite choklad, som var kvar av en massa choklad som jag åt förut idag...
  • Gillar du senap? Ja, på varmkorv och julskinka
  • Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Helvetesjävlaskit! och *snyft* 
  • Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jag vill!! 
  • Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Tyckte förut Ior, men det har jag lämnat bakom mig, så nu får jag nog säga, hmmm... vet inte... 
  • Tycker du om att krama folk? Nja, har lite "issues" med intimitet, självklart kramar jag mina barn och Stephan men annars... nja... 
  • Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Jo, men jag är en förlåtande natur så jag har antagligen glömt det nästa gång personen ringer... 
  • Vad är du allergisk mot? Nada! =)

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0