Tröööött

Tänkte bara skriva ett kort litet inlägg idag.
Kaylie är sjuk, snuvig och nu på kvällen fick hon även feber... stackars liten!!
Alicia mår bra, hon hämtade sig snabbt efter de två vaccinationssprutor hon fick i måndags....stackars liten!
Stephan mår också bra, är nog ungefär lika trött som jag är, desutom får han ju bära skammen att vara Djurgårdare och det är ju inte helt lätt just nu...stackar liten!

Jag själv är som sagt sjukt trött, men annars är det fin fint!
Saknar att ha ett fungerande funktionellt vardagsrum, men idag ringde dom från IKEA så sofforna kommer på fredag. =)

Ser ni hur snyggt detta kommer bli???!!!

Imorgon ska jag på erotikmässan! Det började som ett skämt men nu går det liksom inte att backa ur längre, jag som är så fruktansvärt smyg-pryd. Blir alldeles generad/äcklad och tycker mest att det är pinsamt, har varit dr förut... Jaja, ska inte vara en tråkig "party pooper" utan ska verkligen försöka ha kul.

En barndomskompis fick barn i måndags GRATTIS M, en liten dotter som ska heta Humla. Mkt ovanligt namn men ju mer jag funderar på det desto finare tycker jag att det är.
Nu är det dax att sova, GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0