Julfest och personalfest

På fredag ska jag på julfest med Stephans jobb å sen den 8e är det personalfest med mitt jobb. Moahahaha! I'm getting the best of to worlds... BK och Donken.....och föräldraledighet dessutom. Jag har det nästan oförskämt bra. =)
Shit vad det snöat idag då, Kaylie kom fram till att det är väldigt gott med snö, trots att jag försökte med att hon kunde få ont i magen.


Kaylie har åkt pulka för första gången i år, å hon tyckte om det kan jag lova.

Sen påstår Stephan att Alicia ser ut som en terrorist i hennes mössa, jag påstår att hon är söt! =)

Kommentarer
Postat av: Moster

En mycket söt liten terrorist då...

På fredag är dom mina båda två. Sovdags för mormor runt 18-tiden va...?!

2008-11-24 @ 21:31:28
URL: http://thejessa.blogg.se/
Postat av: Me, myself, and I

När detta inlägg skrevs var du en mkt ovetande ung dam.... =)

2008-11-30 @ 13:01:43
URL: http://hermione.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0