Tack ska ni ha!

Så nu är julen över, det gick över förväntan måste jag säga. Första julen där jag varit "värdinna" och det gick hur bra som helst "with a little help from my friends".
Jessica- hade inte fått fram nån mat över huvud taget om det inte varit för dig. + allt annat, du är min lilla ängel!
Jakob- jultomte of the year
Morfar- 1e potatisskalare och 2e diskare.
Christian- lekfarbror, eller lekmorbror blir det väl. Källarbärare mm
Farmor- jansson, sill, NUBBE! diskning osv...
TACK!
God mat och trevligt sällskap, det får vi göra om..... men inte allt för snart hoppas jag... =)




Nyår närmar sig med stormsteg, helt otroligt att ett helt år har gått, igen.
2008 började på McDonalds Slussen, i fullständigt KAOS... men sedan har det bara blivit bättre och bättre. Vår familj har utvecklats från mamma, pappa, barn till en...... FAMILJ. =)

SÅ vad blir det för nyårslöfte i år då?
Hmmm,, jag har två planer för 2009 iaf:
1. Ta körkort, japp just det 2009 is the year of the körkort! Aha aha!
2. Börja träna regelbundet, funderar starkt på att skaffa träningskort hos Friskis&Svettis (igen). Skulle dock behöva någon som vill hjälpa mig med min träningsdiciplin (som är obefintlig), så är det nån som vill träna med mig är det bara att hojta.

Vi var på Coop forum och veckohandlade idag, en väldigt intressant upplevelse måste jag säga...
Ibland låg Kaylie på golvet och skrek och ibland sprang hon iväg (skrikande eller skrattade) när man springer efter för att hindra henne från att äta upp allt smågodis (eller munkar) som fanns i hela affären. Tack gode gud för självscanning så man slipper stå i kö och lägga allt på band och packa ner i påsar när barnen (och vi) är som tröttast.
Kaylie har semester från dagis i typ en vecka till, men när vi gick där inne på mataffären (nej, vi gick inte, vi ömsom jagade henne och ömsom släpade på henne) så funderade vi lite stilla om man kunde gå ner till dagis imorgon och låtsas som ingenting.
Nej vadå? Vi har väl inte sagt att hon ska vara ledig i mellandagarna??
;-)

Jag insåg även att jag blivit en riktig tant som köper skor på Coop för att jag behöver nått att ha när vi ska leka ute på vintern... Coop skor, täckbyxor och regnjacka, det är jag och BlondinBella som är sveriges stilikoner. NOT! Hahaha!

Kommentarer
Postat av: Jake

Säg bara till, så hjälper jag till med punkt 1, det vet du ;)



Tack för senast!!



Kram

2008-12-30 @ 09:04:53
Postat av: Kikki

Fina syskonbilder :)

2009-01-09 @ 13:49:14
URL: http://minbubba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0