Jag äckar dom!

I fredags var vi på julfest med Stephans jobb. Väldigt trevligt och alldeles lagom. Blev tyvärr inga kort, vilket faktiskt är jätte synd eftersom det var första gången jag hade klänning på mig på Väldigt länge. Farmor och mormor satt barnvakt, eller som en av Stephans arbets kamrater sa: ni kör med både bälte och hängslen. Allt gick iaf bra och barnen verkar inte ha tagit någon större skada =). Däremot gick mormor och köpte ett par glittriga skor till Kaylie, som har sovit med dessa i sängen varje dag sen dess. 
 
Det är väl ingenting som Kaylie mår dåligt av heller men våra soffor är rätt glittriga tyvärr...

Igår köpte vi vår fåtölj, Weeee! Vardagsrummet blir bara snyggare och snyggare.

Alicia har börjat vända sig, om man lägger henne på golvet tar det ca 2 minuter innan hon ligger på mage. Hon orkar ju dock inte vända sig tillbaka utan efter nån minut börjar hon gnälla och då är det bara att vända henne igen och igen och igen...  Det är rätt tydligt att hon är tidigare än sin storasyster i den motoriska utvecklingen, jag vet att man inte ska jämföra syskon med varandra eftersom de är olika individer men ärligt talat, HUR ska man kunna låta bli?

Imorgon är det mammagrupp igen, eller föräldragrupp heter det väl egentligen men eftersom det inte är några pappor med så borde mammagrupp funka.


Dax att mata ärtan, C U soon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0