Badrumsrenoveringen närmar sig

När vi köpte denna lägenhet så visste vi att badrummen skulle renoveras och stammarna bytas. Med tanke på hur badrummet ser ut idag så vet jag ärligt talat inte om vi skulle köpt lägenheten annars....

Hur som helst, igår var jag på ett möte och fick en genomgång av de val vi kan göra angående kakel osv, åååå vad snyggt det kommer bli. 


 
Vad har hänt annars då? Kokade knäck igår för första gången sen jag flyttade hemifrån.... jag är stolt, inte för att det kommer finnasnågon knäck kvar på julafton men ändå...

Vi har varit rätt sjuka hela familjen också, Stephan fick halsfluss och resten av oss en rejäl förkylning. =(
Självklart hade Kaylie feber just den dan som de skulle ha luciatåg på dagis så hon fick "lussa" lite hemma istället.


Självklart innehöll luciafirandet även ett telefonsamtal till mormor där Kaylie stolt försökte visa (har inte riktigt greppat hur en telefon fungerar än) hur fin hon var med sin krona och sitt ljus...



Alicia fick vara tomte... =)
Ingen arg liten tomte här inte!

Annars så har Alicia fått lite morotspuré, hmm godare än potatis men fortfarande lite läskig konsistens...

Kommentarer
Postat av: Moster surstrumpa

Vilket underbart litet luciatåg ni hade då!!

Tror jag dyker upp lite i helgen faktiskt, jag kan säkert hjälpa till med nåt (mitt sätt att övertyga mig själv om att jag inte alls kommer vara i vägen... )

=)

2008-12-18 @ 21:21:15
URL: http://thejessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0